Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Dailė>Mokytojas kūrybingos asmenybės menų kūrėjas, panaudojant krepinio popieriaus galimybes
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokytojas kūrybingos asmenybės menų kūrėjas, panaudojant krepinio popieriaus galimybes

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Temos aktualumas. Problema. Darbo tikslas: išsiaiškinti, kaip krepinio popieriaus pagalba atskleidžiamas mokinių kūrybiškumas. Darbo uždaviniai, objektas, metodai. Popierius visuomenės ugdymo procese. Įrankiai, reikmenys ir darbo vieta. Krepinio popieriaus galimybės ir savybės. Darbeliai iš krepinio popieriaus. Mokytojas kūrybinio proceso saugotojas. Mokytojo vaidmenys. Mokytojo dvasinių ir fizinių savybių svarba ugdymo procese. Visuomenės keliami reikalavimai mokytojui. Mokytojo asmenybė jos pažinimas. tyrimo metodika. tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Priedai (5psl.)

Ištrauka

Mokinio kūrybiškumui skatinti, dailės ir technologijų pamokose mokoma įvairių raiškos būdų. Todėl aktualiu tampa mažiau naudojamas krepinis popierius ir jo raiškos galimybės ugdymo procese, kuriant įvairius darbelius veikiančius vaizduotę, kūrybingumą, turtinančius mokinių kuriamąją aplinką.
Malonu stebėti, kaip dirba moksleiviai: jie aktyvūs, pasitiki savimi, dirba rimtai, nuoširdžiai, susikaupę. Jų darbeliuose užtinkame "auksinį grūdą" – meninės kūrybos užuomazgą, kurią reikia puoselėti ir ugdyti.
Aktyvumas, fantazija, nuoširdumas, susikaupimas yra neatskiriamai susiję su kūrybiniu darbu. Atimk mokiniui galimybę kurti, ir nebeliks užsidegimo, vaizduotės polėkio, džiaugsmingo požiūrio į darbą.
Temos naujumas atsiskleidžia krepinio popieriaus panaudojime. Ypač kūrybinių galių sklaidoje. Ne tradicinė medžiaga ir jos panaudojimas kūryboje, ypač dailės ir darbelių pamokose, sudomina ir aktyvina mokinius, didina jų smalsumą ir norą kurti, praktiškai atlikti darbus.
Problema – turtinant dailės ir technologijų pamokų turinį, praktinį įgūdžių formavimą labai svarbu ar darbas su krepiniu popieriumi tampa mokiniui susidomėjimo, kūrybingumo šaltinis. Ar ši kūrybinė veikla tampa mokinio kūrybinių meninių žinių asmenybės formavimo dalimi. Ar mokytojas yra kūrybingumo skatintojas.
Kursiniame darbe sieksiu apžvelgti mokytojo kūrybingumą, krepinio popieriaus panaudojimą kūrybos procese ir jo reikšmę mokiniui. Rinksiu ir studijuosiu įvairią literatūrą, atliksiu tyrimą mokykloje. Organizuosiu apklausą, sieksiu išsiaiškinti bendrą mokinių suvokimą apie krepinį popierių, bei tai, ar išdėstytos pamokos kuriose buvo daromi darbai su šia medžiaga, suteikė vaikams papildomų žinių apie krepinį popierių.
Šį darbą sudaro teorinė dalis, kurioje aptarsiu krepinio popieriaus savybes, apdorojimą, paruošimą darbams, taip pat tų darbų aprašymus; tyrimai bei jų analizės.

Darbo objektas: krepinio popieriaus panaudojimo galimybės;
Darbo tikslas: išsiaiškinti, kaip krepinio popieriaus pagalba atskleidžiamas mokinių kūrybiškumas;
Darbo uždaviniai:
• išsiaiškinti krepinio popieriaus panaudojimo galimybes;
• išanalizuoti darbo priemonių pritaikymą panaudojant krepinį popierių;
• ištirti mokinių kūrybiškumą; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-08-04
DalykasDailės kursinis darbas
KategorijaDailė
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai26
Dydis4.43 MB
Autoriusrugiss
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasVasylienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokytojas kurybingos asmenybes menu kurejas panaudojant krepinio popieriaus galimybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Vasylienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą